1920'lerin Fantastik Dünyasında Bir Macera
Tell a Demon, 1920'ler tarzı bir fantastik dünyada geçen bir görsel romandır. Oyun, aşk, kayıp ve intikam temalarını işlerken, oyuncunun seçimleriyle karakter gelişimlerini etkiler. Üç ana karakterin hikayeleri, oyuncunun kararlarına bağlı olarak değişen on altı farklı sonla sonuçlanmaktadır. Her seçim, karakterlerin kişiliklerini ve hikayenin gidişatını etkileyebilir, bu da oyunun tekrar oynanabilirliğini artırır.
Oyunun akışı, üç farklı bakış açısına sahip karakterin hikayeleri etrafında döner. Bu karakterlerin hikayeleri birbirine dolanırken, hangi karakterlerin hayatta kalacağı ve hikayenin nasıl ilerleyeceği tamamen oyuncunun tercihlerine bağlıdır. Bu derinlikli hikaye anlatımı, oyuncuları duygusal bir yolculuğa çıkararak, her oynayışta yeni deneyimler sunmaktadır.